Lågsäsong | december |
---|---|
Högsäsong | juli |
Flygbolag har infört en regel att man måste checka in även sitt Carry on luggage och att man måste köa för att få sitt boarding pass. Det skapade enorma köer vid incheckningen i Lissabon. Dessutom kom väskan bort vid omlastningen i Amsterdam.
Flygbolag har infört en regel att man måste checka in även sitt Carry on luggage och att man måste köa för att få sitt boarding pass. Det skapade enorma köer vid incheckningen i Lissabon. Dessutom kom väskan bort vid omlastningen i Amsterdam.
På flyget mellan Amsterdam och Minneapolis så serverades inget kaffe eller the vilket jag tycker är dåligt på ett flyg som är 9 timmar långt. Den lilla kakan som serverades när det var ca 2 timmar kvar var väl heller ingen höjdare.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS