TvÄ timmars vÀntan pÄ flygplanet Àr dÄligt. Flygbolaget borde veta bÀttre tidigare.
Trondheim airport hade sÄ dÄlig annonsering sÄ jag satt vid fel gate och vÀntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade tvÄ som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig pÄ annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med pÄ annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lÀtt att förvÀxla sÄ det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Eurowings Àr En av sÀmsta bolag , nÀr man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage Àr inte i rÀtt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sÀtt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage Àr enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50⏠extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 pÄ flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trÄnga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
Plus: "Bra anslutning"
Minus: "Försrnad start frÄn Arlanda gjorde att man knappt han med nÀsta flyg. Det som inte funkar dÄ Àr att bagaget kom inte med andra flyg. Sitter man hÀr i Prague utan ombyte och vinterjacka som checkades in med vÀskan eftersom man blev ombed at pÄ grund av fullsatt plan checka in sitt handbagage vid gaten innan man skulle kliva ombord. Ingen direkt ursÀkt och inte det minsta fundering om att erbjudas möjlighet att anskaffa nÄgon vinter jacka. Inte bra."