Överraskande positiv. Personalen i kabinen får högsta betyget. Trevliga, alltid med ett leende och otrolig effektiva i sin roll. Planet , maten och service är 10 av 10
På flyget mellan Amsterdam och Minneapolis så serverades inget kaffe eller the vilket jag tycker är dåligt på ett flyg som är 9 timmar långt. Den lilla kakan som serverades när det var ca 2 timmar kvar var väl heller ingen höjdare.
Vi är 2022 inte 1990 förbättra underhållning och låt wifi bli gratis
Maten var som vanligt dåligt..! Annars besättningen och komforten var okej
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
Plus: "Bra anslutning"
Minus: "Försrnad start från Arlanda gjorde att man knappt han med nästa flyg. Det som inte funkar då är att bagaget kom inte med andra flyg. Sitter man här i Prague utan ombyte och vinterjacka som checkades in med väskan eftersom man blev ombed at på grund av fullsatt plan checka in sitt handbagage vid gaten innan man skulle kliva ombord. Ingen direkt ursäkt och inte det minsta fundering om att erbjudas möjlighet att anskaffa någon vinter jacka. Inte bra."