Lågsäsong | april |
---|---|
Högsäsong | mars |
Billigaste flyg | 224 kr |
Hitta vilka flygbolag som flyger direkt till Stockholm Arlanda flygplats, vilka dagar de flyger och boka direktflyg.
Avgångar med direktflyg
måndag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 71 till
ANA,AccesRail, + 72 till
70
71
tisdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 70 till
ANA,AccesRail, + 71 till
69
70
onsdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 68 till
ANA,AccesRail, + 69 till
67
68
torsdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 74 till
ANA,AccesRail, + 75 till
73
74
fredag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 72 till
ANA,AccesRail, + 73 till
71
72
lördag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 67 till
ANA,AccesRail, + 68 till
66
67
söndag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 71 till
ANA,AccesRail, + 72 till
70
71
Direkta returresor
måndag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 71 till
ANA,AccesRail, + 72 till
70
71
tisdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 70 till
ANA,AccesRail, + 71 till
69
70
onsdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 68 till
ANA,AccesRail, + 69 till
67
68
torsdag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 74 till
ANA,AccesRail, + 75 till
73
74
fredag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 72 till
ANA,AccesRail, + 73 till
71
72
lördag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 67 till
ANA,AccesRail, + 68 till
66
67
söndag
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, + 71 till
ANA,AccesRail, + 72 till
70
71
Ingen av skärmarna fungerade på flyget, vilket är väldigt dåligt när det är en så lång resa
Ingen av skärmarna fungerade på flyget, vilket är väldigt dåligt när det är en så lång resa
Ända bättring skulle vara att kunna ge rätt gate på bordningen vid byte i Helsingfors ( var fel/ ändrat) både gånger 😉😊 (kanske inget med er att göra…) Annars jätte nöjd med alla fyra flyg med Finnair, trevlig och hjälpsam personal.
Vi gick och ankom innan tidtabell. Fick ett glas blåbärssoppa ombord. Trevlig bestättning.
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Trondheim airport hade så dålig annonsering så jag satt vid fel gate och väntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade två som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig på annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med på annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lätt att förväxla så det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Jag åt ingen mat och det fanns ingen underhållning, så jag vet inte om dessa.
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt är försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske åka vidare nästan 150km med barn hem från flygplatsen.
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.