Lågsäsong | januari |
---|---|
Högsäsong | juli |
Billigaste flyg | 247 kr |
Bättre frukost och fler filmer översatta till svenska. Men överlag bra.
Bättre frukost och fler filmer översatta till svenska. Men överlag bra.
Ända bättring skulle vara att kunna ge rätt gate på bordningen vid byte i Helsingfors ( var fel/ ändrat) både gånger 😉😊 (kanske inget med er att göra…) Annars jätte nöjd med alla fyra flyg med Finnair, trevlig och hjälpsam personal.
Vi gick och ankom innan tidtabell. Fick ett glas blåbärssoppa ombord. Trevlig bestättning.
Jag beställde en Gin och tonic. Fick en burk. Utan is. Smakade mögel. Meddelade flygvärden direkt. Han sa ”I cant give you a refund, but I can change it for you”. Jag sa att jag ville ha ett glas vin istället. Han hämtade vin och ville ha betalt även för vinet. Dåligt
Sämsta jävla service ever på planet. Spaniens svar på Adam Sandler var både otrevlig och sämst manliga flygvärdinna jag träffat. 1t ochv30 min för att få beställa nått att dricka. Sen att man sitter som packade sillar är väll det man får räkna med på Ryanair
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.