Bättre frukost och fler filmer översatta till svenska. Men överlag bra.
Ingen av skärmarna fungerade på flyget, vilket är väldigt dåligt när det är en så lång resa
Vi gick och ankom innan tidtabell. Fick ett glas blåbärssoppa ombord. Trevlig bestättning.
Flyget var okej men maten var sämst av alla transatlantiska flyger som jag tagit - inget val, begränsat dryck, och inte så bra - barnen ville inte äta den alls. (Needless to say they serve only vegetarian meal regardless)
Trondheim airport hade så dålig annonsering så jag satt vid fel gate och väntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade två som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig på annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med på annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lätt att förväxla så det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Helt galet att de inte tar betalt för kabinväskor. I princip alla kommer med rullväskor som ska tryckas upp på hyllorna. Det finns ingen plats för ska väskor. Det var totalt kaosartat!
Otroligt långsam personal vid matserveringen. När de äntligen kom till oss fanns det nästan ingen mat att köpa.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS