Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Trondheim airport hade så dålig annonsering så jag satt vid fel gate och väntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade två som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig på annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med på annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lätt att förväxla så det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Vi for tilldelade platser vid incheckning. Sen när vi ska boarda så blir det helt annorlunda. Vi for byta platser och den som tog emot oss var riktigt otrevlig. Otrevlig på högsta nivå. Sen fick vi byta gate efter boarding då det blivit fel 2 ggr. Aldrig mer Ryanair! Betala den lila summan extra och ta ett ordentligt bolag.
Jag beställde en Gin och tonic. Fick en burk. Utan is. Smakade mögel. Meddelade flygvärden direkt. Han sa ”I cant give you a refund, but I can change it for you”. Jag sa att jag ville ha ett glas vin istället. Han hämtade vin och ville ha betalt även för vinet. Dåligt
Sämsta jävla service ever på planet. Spaniens svar på Adam Sandler var både otrevlig och sämst manliga flygvärdinna jag träffat. 1t ochv30 min för att få beställa nått att dricka. Sen att man sitter som packade sillar är väll det man får räkna med på Ryanair
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS