Trondheim airport hade så dålig annonsering så jag satt vid fel gate och väntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade två som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig på annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med på annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lätt att förväxla så det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Jag åt ingen mat och det fanns ingen underhållning, så jag vet inte om dessa.
Ingen åsikt om mat eller underhållning eftersom det inte fanns.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
Never anymore! I prefer to walk then to fly with Wizz air!! Support are mentally illness!! The worst I ever ever had
Plus: "Bra anslutning"
Minus: "Försrnad start från Arlanda gjorde att man knappt han med nästa flyg. Det som inte funkar då är att bagaget kom inte med andra flyg. Sitter man här i Prague utan ombyte och vinterjacka som checkades in med väskan eftersom man blev ombed at på grund av fullsatt plan checka in sitt handbagage vid gaten innan man skulle kliva ombord. Ingen direkt ursäkt och inte det minsta fundering om att erbjudas möjlighet att anskaffa någon vinter jacka. Inte bra."