Fantastisk. Allt var topp of the line. Rekommenderas! Trevlig personal, alltid redo att hjälpa. Kommer att flyga med dom i fortsättningen. Flög med Lufthansa förut. Nu byter jag till KLM utan tvekan. Allt var mycket bättre med KLM.
Överraskande positiv. Personalen i kabinen får högsta betyget. Trevliga, alltid med ett leende och otrolig effektiva i sin roll. Planet , maten och service är 10 av 10
På flyget mellan Amsterdam och Minneapolis så serverades inget kaffe eller the vilket jag tycker är dåligt på ett flyg som är 9 timmar långt. Den lilla kakan som serverades när det var ca 2 timmar kvar var väl heller ingen höjdare.
Trondheim airport hade så dålig annonsering så jag satt vid fel gate och väntade vid ombordstigning visade det sig att det inte var min flight till Mosjöen, de hade två som gick samma tid. Vilket gjorde att jag missade min flight. Fantastisk service i alla fall för de tog med mig på annan flight. Den flighten jag skulle ha varit med på annonserade enbart flightnumret vid gaten, inte destinationen. Dessutom var flightnumren lätt att förväxla så det var rörigt för flera passagerare vid flygplatsen.
Ingen åsikt om mat eller underhållning eftersom det inte fanns.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
Planet var 40 min försenat till Rom vilken gjorde att vi kom för sent från Rom till Frankfurt och anade redan här oro över att missa flighten till Gbg. Detta gjorde vi sedan och just i Frankfurt sköttes inte detta snygga. Flera resenärer som missade transfer och mycket svårt att finna Service desk som skulle hjälpa oss med övernattning. Kvinnan sedan som hjälpte oss var riktigt otrevlig och och fanns ingen äödmjukhet alls. Katastrof.