Överraskande positiv. Personalen i kabinen får högsta betyget. Trevliga, alltid med ett leende och otrolig effektiva i sin roll. Planet , maten och service är 10 av 10
Flygbolag har infört en regel att man måste checka in även sitt Carry on luggage och att man måste köa för att få sitt boarding pass. Det skapade enorma köer vid incheckningen i Lissabon. Dessutom kom väskan bort vid omlastningen i Amsterdam.
På flyget mellan Amsterdam och Minneapolis så serverades inget kaffe eller the vilket jag tycker är dåligt på ett flyg som är 9 timmar långt. Den lilla kakan som serverades när det var ca 2 timmar kvar var väl heller ingen höjdare.
Hhhhhh vi är 2022 inte 1990 förbättra underhållningen och bjud på wifi
Vi är 2022 inte 1990 förbättra underhållning och låt wifi bli gratis
Maten var som vanligt dåligt..! Annars besättningen och komforten var okej
Vi for tilldelade platser vid incheckning. Sen när vi ska boarda så blir det helt annorlunda. Vi for byta platser och den som tog emot oss var riktigt otrevlig. Otrevlig på högsta nivå. Sen fick vi byta gate efter boarding då det blivit fel 2 ggr. Aldrig mer Ryanair! Betala den lila summan extra och ta ett ordentligt bolag.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS