Fantastisk. Allt var topp of the line. Rekommenderas! Trevlig personal, alltid redo att hjälpa. Kommer att flyga med dom i fortsättningen. Flög med Lufthansa förut. Nu byter jag till KLM utan tvekan. Allt var mycket bättre med KLM.
Överraskande positiv. Personalen i kabinen får högsta betyget. Trevliga, alltid med ett leende och otrolig effektiva i sin roll. Planet , maten och service är 10 av 10
Flygbolag har infört en regel att man måste checka in även sitt Carry on luggage och att man måste köa för att få sitt boarding pass. Det skapade enorma köer vid incheckningen i Lissabon. Dessutom kom väskan bort vid omlastningen i Amsterdam.
Bra om man får sitta på 12 eler 13, annars inte bra.
Bara för att Vuelung inte gick den 6/12 från Göteborg, Som var bokat, så blev vi tvungna att göra ta på oss ,merkostnader .Som inte fvar med från början. Vilket vi inte var beredda på, Därför detta däliga betyg. Har konstaterat att vi aldrig mera skall boka via er, utan direkt med det bolag vi skall åka med, Tack för oss.
URuselt på flygplatsen i Barcelona med transfer från Air Maroc och Tangier och hitta till Terminal 1z. INGEN att fråga. Otrevlig, stressad, okunnig personal som skrek vid gaten. Noll koll på att avgången var mer än en timme försenad. Otrevlig personal som pratade otydligt. Vueling har också gjort det helt omöjligt att komma i kontakt med dem för att få återbäring korrekt på tidigare missöden. Detta är synd då företaget har stor potential.