Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Jag åt ingen mat och det fanns ingen underhållning, så jag vet inte om dessa.
Bra om man får sitta på 12 eler 13, annars inte bra.
Bara för att Vuelung inte gick den 6/12 från Göteborg, Som var bokat, så blev vi tvungna att göra ta på oss ,merkostnader .Som inte fvar med från början. Vilket vi inte var beredda på, Därför detta däliga betyg. Har konstaterat att vi aldrig mera skall boka via er, utan direkt med det bolag vi skall åka med, Tack för oss.
URuselt på flygplatsen i Barcelona med transfer från Air Maroc och Tangier och hitta till Terminal 1z. INGEN att fråga. Otrevlig, stressad, okunnig personal som skrek vid gaten. Noll koll på att avgången var mer än en timme försenad. Otrevlig personal som pratade otydligt. Vueling har också gjort det helt omöjligt att komma i kontakt med dem för att få återbäring korrekt på tidigare missöden. Detta är synd då företaget har stor potential.
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt är försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske åka vidare nästan 150km med barn hem från flygplatsen.
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.